.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ویژه کیهان



به نام همسر، به كام... (خبر ويژه)

همسر يكي از عوامل بازداشت شده فتنه، ذهنيت هاي القايي برخي عناصر پشت پرده حزب مشاركت را به نام شوهر خود منتشر مي كند.
سايت هاي نوروز و امروز (دو سايت مشاركتي و مجاهديني) در اقدامي قابل تأمل و به جاي اينكه رأساً با فخر السادات محتشمي پور مصاحبه كنند، گفت وگوي نامبرده با سايت «نداي سبز آزادي» را منتشر كردند. اين سايت از خارج كشور- و احتمالا توسط حنيف مزروعي سردبير فراري سايت نوروز-مديريت مي شود.
همسر تاج زاده در گفت وگوي مذكور به روال تحركات چند هفته اخير خود، مطالبي را از قول تاج زاده منتشر كرد. محتشمي پور كه مانند اغلب افراطيون مشاركت، از روشنگري هاي مستند كيهان عصباني است، براي چندمين بار و البته به نام شوهر خود به كيهان حمله كرد و گفت: اقدام غيراخلاقي روزنامه كيهان در توهين و تخريب آقايان خاتمي، موسوي و كروبي آن هم درباره تظاهراتي كه همه آن را سمبل وحدت ملي مي خواندند، بار ديگر نشان داد كه خط تنش آفريني را نه اصلاح طلبان بلكه يك باند كوچك خشونت طلب در قلب اقتدارگراها دنبال مي كند.
پيش از اين با وجود زنداني بودن دبيركل و اغلب اعضاي شوراي مركزي حزب مشاركت، چند بيانيه به نام حزب صادر شده كه ثابت مي كند حزب مذكور نه از سوي دبيركل و مركزيت آن بلكه از كانون هاي ديگر اداره مي شود و بيانيه اخير اين حزب از لندن ارسال شده بود.
خانم محتشمي پور توضيح نداده كه اولا چرا حرف هاي خود را از زبان همسرش بيان مي كند و ثانياً ملت ايران چه وحدتي با سران فتنه كه قدم به قدم، دستور العمل هاي سازمان هاي جاسوسي غرب را براي براندازي اجرا كردند، مي تواند داشته باشد؟ ملت ايران همان 50 ميليوني بودند كه در تهران و شهرستان ها بر تصاوير سران فتنه مهر باطل شد زدند و آنها را ملامت كردند.
گفتني است يك خبر موثق حكايت از آن دارد كه همسران برخي از فتنه گران زنداني كه در پي بازداشت همسرشان مورد توجه سايت هاي ضدانقلاب قرار گرفته اند، در گفت وگوهاي خصوصي و به طور تلويحي فاش كرده اند كه تمايل چنداني به آزادي همسران خود ندارند و معتقدند بعد از آزادي همسرانشان مورد توجه سايت هاي خبري نبوده و مانند گذشته در انزوا قرار خواهند گرفت.




ربع پهلوي: با اطرافيان موسوي ارتباط مستقيم دارم (خبر ويژه)

رضا ربع پهلوي در گفت وگو با يك نشريه فرانسوي از ارتباط مستقيم خود با اطرافيان ميرحسين موسوي خبر داد.
فرزند شاه معدوم در گفت وگو با نشريه «پاري مچ» در پاسخ به اين سوال كه آيا با موسوي ارتباط مستقيم دارد يا نه، گفت: با خودش ارتباط مستقيم ندارم اما با اطرافيانش ارتباط مستقيم دارم.
وي در اين گفت وگو، تحريم ها عليه ايران را بي نتيجه خواند و در حاليكه ظاهراً نمي خواست از پول هاي غارت شده توسط پدر و پدربزرگش سخن بگويد، خواستار كمك هاي مالي غرب به جريان فتنه سبز آمريكايي شد و پيشنهاد داد براي اين منظور يك صندوق مالي ايجاد شود.
ربع پهلوي در ادامه از ارتباط مستقيم خود با اغتشاشگران از طريق فيس بوك و توئيتر خبر داد و خود را رهبر مخالفان ناميد و اظهار آمادگي كرد به مردم ايران خدمت كند!
وي ضمن تاكيد بر لزوم جدايي دين از حكومت، خواستار ايجاد نظامي لائيك در ايران شدو مدل دلخواه خود را سلطنت عنوان كرد. ربع پهلوي با حمايت از طرح آشتي ملي در اظهاراتي مضحك به بسيجيان و پاسداران مژده داد نگران نباشند چون در نظام سلطنتي آينده، جايگاه آنها حفظ خواهد شد!
همچنين ربع پهلوي در اين مصاحبه موسوي را به خاطر مخالفت با مباني انقلاب اسلامي و آموزه هاي امام(ره) فردي فوق العاده شجاع خواند.




برزيل: آمريكا دروغ مي گويد (خبر ويژه)

رئيس جمهور برزيل ادعاهاي واشنگتن درباره برنامه هسته اي ايران را دروغ خواند.
لولا داسيلوا ضمن دفاع از ادامه مذاكرات با ايران درباره پرونده هسته اي اين كشور گفت آمريكا درباره برنامه هسته اي ايران دروغ مي گويد. رئيس جمهور برزيل افزود تناقض گويي ها درباره فعاليت هاي هسته اي ايران به خوبي روشن نشده است داسيلوا افزود آمريكا همچنين درباره وجود سلاح هاي كشتار جمعي در عراق دروغ گفت تا توجيهي براي حمله به اين كشور داشته باشد ولي در پاسخ به سؤالي درباره اين كه چرا وي از ايران در برابر آمريكا و كشورهاي غربي حمايت مي كند گفت زيرا آنها فعاليت هاي هسته اي ايران را به خوبي روشن نكردند.




يك كلمه ديگر از دوقلوهاي فتنه گر! (خبر ويژه)

دو تن از سران فتنه آمريكايي پس از گذشت يك هفته از حماسه بي سابقه ملت ايران در 22 بهمن كه مشت محكمي بر دهان فتنه گران بود ظاهراً اندكي به خود آمده و با هم ديداري كرده اند كه البته هيچ عكس و تصويري هم از آن منتشر نشده است.
در اين ديدار كه سحام نيوز مدعي انجام آن شد موسوي و كروبي كه تا قبل از راهپيمايي 22بهمن مردم را دعوت به آشوب مي كردند از حضور با صلابت و آرام مردم در راهپيمايي مذكور تشكر كرده و مدعي شدند كه جرياني قصد دارد حضور اقشار مختلف جامعه را براي اهداف و اغراض سياسي خود مصادره كند!
دوقلوهاي فتنه گر كه گويا به شدت از بي اعتنايي 70 ميليون ايراني به حرفهايشان عصباني هستند در ادامه ديدار خود و در اظهاراتي متناقض با حرفهاي قبلي خود ادعا كردند كه راهپيمايي 22بهمن در تهران و اغلب شهرها آرام نبوده است! موسوي و كروبي سپس مثل بيانيه هاي پيشين خود كه رونويسي از نسخه هاي ديكته شده بيروني بود مدعي شدند شرايط راهپيمايي 22بهمن كاملاً نظامي بود و جو رعب و وحشت بر آن حاكم بود!
اين ادعاي مضحك و خيالي را قبل از موسوي و كروبي، مديران آمريكايي، اسرائيلي و انگليسي فتنه همان فرداي حماسه 22 بهمن كه شاهد شكست پروژه آشوب و فتنه بودند مطرح كرده و گفتند خيابان هاي تهران پر از تانك (!) بود.
خاطرنشان مي شود دوقلوهاي فتنه گر در حالي به تكرار ادعاهاي واهي درباره حماسه بي سابقه ملت ايران در 22 بهمن پرداخته اند كه موسوي از ترس خشم مردم قصد شركت در راهپيمايي مذكور را نداشت و پس از حضور مختصر نيز مجبور شد با پوشش پا به فرار بگذارد، كروبي هم كه با جمعي از اوباش قصد اخلال گري در راهپيمايي را داشت همان ابتداي كار وقتي سيل خروشان مردم را ديد فرار را بر قرار ترجيح داد.
گفتني است سازمان نامشروع مجاهدين انقلاب نيز اخيراً با انتشار بيانيه اي مثل موسوي و كروبي به رونويسي از بيانيه ها و اظهارات سران كاخ سفيد و رژيم صهيونيستي درباره راهپيمايي 22بهمن پرداخت و از اينكه پروژه آمريكايي آشوب در 22 بهمن ناكام ماند به شدت خشمگين شده است.




انگليس: ارتباط با موساد از نان شب واجب تر است! (خبر ويژه)

ترورهاي موساد غيراخلاقي اما رابطه با اين سازمان تروريستي براي لندن حياتي است! روزنامه انگليسي تايمز در گزارشي به برخي از ابعاد ترور اخير موساد در دوبي پرداخته است. حدود يك ماه پيش 11 مأمور موساد با گذرنامه هاي غير اسرائيلي كه شش تاي آنها انگليسي بود، به دوبي رفته و المبحوح- از فرماندهان حماس- را در هتلي به قتل رساندند.
تايمز در گزارش خود موساد را به دليل استفاده از گذرنامه هاي انگليسي- و نه ترور- مورد سرزنش قرار داده و اين كار را غير اخلاقي توصيف كرده است اما در عين حال تصريح مي كند نمي توان از دوستي با موساد چشم پوشيد. در عين حالي كه انگليس سعي دارد چهره اي اخلاقي از خود به نمايش بگذارد اما ناگزير است با كثيف ترين ها (موساد) ارتباط داشته باشد چون براي امنيتش ضروري است.
تايمز در ادامه مي نويسد: آخرين باري كه عوامل موساد با گذرنامه هاي انگليسي دستگير شدند در سال 1987 بود. تل آويو قول داد ديگر چنين كار فريبكارانه اي نكند اما هيچ كس به قول آن اعتماد نداشت. تاچر در دهه 80 پايگاه رسمي موساد در لندن را تعطيل كرد. اين پايگاه مأموريت داشت فلسطيني هاي تبعيدي را در انگليس ترور كند. اما عوامل موساد دوباره به انگليس بازگشتند.
به نوشته تايمز، موساد براي انگليس سرمايه ارزشمندي است و به دليل فعاليت هايش در دنياي اسلام براي غرب اهميت فوق العاده اي دارد.
لندن در حالي اينچنين با موساد و رژيم اسرائيل همراهي مي كند كه خود را يكي از رهبران مبارزه با تروريسم در دنيا مي داند و به همين بهانه دو كشور اسلامي- عراق و افغانستان- را نيز به همراه آمريكا اشغال كرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.